уторак, 19. април 2011.

Једино моје

И све је ишло као по лоју
Док сам те имао, као моју
То није могла бити било која
Све док си, била моја

Боље не могу да постоје
Од оне само, једине моје
Били смо само нас двоје
О, моје некада, једино моје

К'о Индијанац стављам ратничке боје
Да те освојим, једино моје
Људи маторе, борају се, гоје
А ти још лепа, једино моје

Кад би био потоп, а ја да сам Ноје
И тебе бих повео, једино моје
Било је жена да нема броја
Ал' само ти си била моја

Грци због љубави уништили Троју
Ја би' све срушио за ову моју
Лоши кројачи судбину кроје
Зашивен за тебе, једино моје

Нико ме није избацио из строја
Једино ти, љубави моја
Много је суза, крви и зноја
Проливено због тебе, једина моја

Ја немам мира, немам ни спокоја
Кад сам без тебе, једина моја
Ја сам рањен, ране се гноје
Где си једино, несрећно моје

И око рана муве се роје
А тебе нема, једино моје
Можда је ђаво дош'o по своје
Збогом најлепше, једино моје

Ја сам рањен, ране се гноје
Где си једино, несрећно моје
Можда је ђаво дош'o по своје
Збогом најлепше, једино моје...

Нема коментара: